BIENVENIDOS AL BLOG DEL CLUB DE TENIS SOLLANA

Punto de reunion de nuestro club

domingo, 27 de marzo de 2011

C.T SOLLANA vs C.T. SIERRAMAR

Este enfrontament es jugara diumentge 10 d'abril a les nostres pistes.
Un equip totalment reformat al que jugarem i guanyarem facilment a Sierramar. Este equip s'ha agafat molt en serio la competicio i a format una parella d'individual molt potent, com demostren els resultats despres de jugar amb nosaltres, on no han perdut ningun enfrontament.
Els dos equips es jugarem tres punts molt importants per la classificacio final de la competicio.


CONVOCATS:    ISRAEL.
                             MARCOS.
                             JAVI.
                             MARC.
  
RESERVES:       HECTOR
                           MANEL
                           ALEJANDRO
                           

2 comentarios:

  1. L'abuela de l'equip27 de marzo de 2011, 23:33

    Ramon, soc Israel, no comptes amb Javi perque el dijous vaig parlar amb ell i encara li acabaven de llevar l'escaiola i segons em comentà li queda encara un mes de rehabilitació.
    I enhrabona a tots els que jugaren el dissabte pel bon resultat.

    ResponderEliminar
  2. Bona nit a tots i totes,

    Soc Javi, i la veritat que encara me queda un poc per recuperar-me ja que està tendre el tendó i m'espera un meset de relax i vore com juga el meu equip de Sollana.
    Aixó si, aneu preparant-se que vaig a per vosaltres.

    Amunt Llevant,

    Jjuan

    ResponderEliminar